Koti / Uutiset / Yrityksen uutiset / Tervetuloa Techtextil 2024 -tapahtumaan

Yrityksen uutiset

Tervetuloa Techtextil 2024 -tapahtumaan

Techtextil 2024

Hubei Jinlong New Materials Company sijaitsi Suizhoun kaupungissa, Hubein maakunnassa, ja sen pinta-ala on 400 000 neliömetriä. Olemme korkean teknologian yritys Kiinassa. Valmistamme pääasiassa pvc-flex-bannereita, pvc-peitteitä, valmiita suojapeitteitä, joustavaa vesisäiliötä, puhallettavaa telttaa, jota käytetään laajalti ulkovarjostuksessa, vedenpitävässä päällysteessä, maataloudessa, kulttuurissa, urheilussa ja niin edelleen.

Käytämme kehittynyttä teknologiaa ja laitteita usean tuotteen ja toimialojen välisen mittakaavamallin saavuttamiseksi. Tuotantolinjamme kattaa 5 luokkaa, joissa on 100 eri tuotetta. Omistamme kokonaisia ​​tuotantolinjoja, mukaan lukien peruskankaiden kudonta, kalanterointi, pinnoitus, laminointi, lakkaus ja painatus. Peitteemme leveys voi olla jopa 5,5 m ilman hitsausta. Lisäksi meillä on automaattinen leikkauskone, UV-painokone ja lämpöhitsauskone, joka voi tehdä valmiita tuotteita asiakkaan näyte- ja suunnittelupiirustuksen mukaan. OEM- ja ODM-tilaukset ovat tervetulleita.